Mindfulness meditáció

Jó lenne egy kis nyugi, de nem tudom, hogyan kezdjem el. Nem vagyok az az egyhelyben ülős, amúgy is mindig jár valamin az agyam. Nem nekem való a meditálás, de valami mégis hiányzik. Szeretnék lassítani, feltöltődni, önmagamra figyelni, de…

Mi ez a tréning?

Kezdő, gyakorlatorinetált nyílt tréning a mindfulness meditációs technikáinak, alapvető légzőgyakorlatok elsajátítására és gyakorlására.

Kiknek ajánljuk?

Mindenkinek aki szeretne bepillantást nyerni a mindfulness meditáció világába, és szeretné megtudni hogyan töltődhet fel gyorsan és hatékonyan.

Miért lehet hasznos ez a program?

A mindfulness rendszeres gyakorlása által hatékonyan növelhető a koncentrációs készség, kreativitás, empátia, hála érzet és csökkenthető a stressz, álmatlanság, depresszió, szorongás, szív és érrendszeri panaszok, magas vérnyomás, evészavarok, függőségekre való hajlam.

Hogyan épül fel a tréning?

A tréning 100%-ban gyakorlatorientált, a mindfulness formális gyakorlataira épül vezetett meditációval.

A gyakorlásokon megismerkedhetsz a mindfulness eredetével, fogalmával, gyakorlati alkalmazásával, elsajátíthatod a helyes ülés fortélyait és bepillantást nyerhetsz két formális technikába is.  Megtanulhatod, hogyan hidalhatóak át a mindfulness meditáció akadályozó tényezői, mint a gondolatok elkalandozása, álmosság és testi fájdalmak. Valódi és tudatos tapasztalásra tehetsz szert, mely segítheti az otthoni gyakorlásodat is.

A tréning 4 alkalmas, kis csoportos egyenként 1 órát magában foglaló gyakorlati képzésből áll.

Minimális létszám: 5fő, maximális 15fő

[MEC id=”1006″]